Thursday, December 23, 2010

keding ~

nak je saya panjat bangunan KLCC. tengok awak. biar awak tau yg awak je saya nak tengok. ( tu pn kalau kan. :-P )

nak je saya jerit nama awak kuat kuat pakai mikrofone masjid negara. biar awak dengar. ( teruk saya di kejar tok imam masjid. :-P )

nak je saya sepak terajang kakak saya. biar dia kasi fone kat saya. ( macam berani je buat kan? :-P )

nak je saya bebel dgn awak 24jam. x nak letak letak sampai bila bila. biar awak tau yang saya x pernah puas bebel dgn awak. ( kene rompak bank dulu la. kalau x mana nak dapat duit beli topup untuk call awak kan? )

nak je saya berlari dari rumah saya ke rumah awak. sumpah keding sampai sana. HAHA. x kesah. biar awak tau yg saya rindu awak. ( ayat cm perli awk je kn? HAHA. )

nak je saya tarik telinga awak n cubit awak puas puas. biar awak tau yg saya geram kat awak. KEDING ~ ( jgn balas panggil say ketot! sumpah suka panggilan tu. ngee ~ )

nak je saya angkut semua baju baju saya pergi stay kat rumah awak. biar awak tau yg saya x nk berpisah dgn awak. ( sumpah saya kene batang penyapu di mama awak. HAHA. :-P )

nak je saya cepat habis skolah. biar awak tau yg saya nk hari hari dgn awk. ( macam dekat je kan? )

nak je saya cepat umur 20 lebih. biar saya cepat jadi wife awak. boleh saya dera awak hari hari. ( kalau lah masa boleh di percepatkan. )

::: x kesah la sapa awak sekali pun. apa gelaran awak sekali pun. B, uncle, dady, atokk, abg chik OR keding. saya tetap sayang awak sampai akhir hidup saya n awak je yg ada kat hati sy. INSYAALLAH.

<3 DaNyScHa <3

No comments:

Post a Comment