Wednesday, November 24, 2010

untuk kamoo ~~

kalau awak kamera,
saya nk jd tripod.
biar semua boleh masuk satu gambar. baru sempurna.

kalau awk sushi,
saya nk jd chopstick.
baru puas. mana bisa sushi di makan dgn sudu.

kalau awak kopi,
saya nk jd roti bakar.
baru kenyang perut. semangat nk bekerja.

kalau awk sutera,
sy nak jd seterika.
baru licin. cantik di pandang.

kalau awk PDA,
sy nk jd stylus.
guna jari susah nk tekan. besar sgt kan.

kalau awk ikan goreng,
saya nk jd sambal belacan.
baru terangkat selera nk makan.

kalau awk tv,
saya nk jd remote,
tak pyh susah - susah bgn bila nak tukar channel.

kalau awk pokok,
saya nk jd tukang kebun.
sedia menjaga. melindungi dari parasit.

dan kalau awak Mohd Kamil Hanif atau sesiapa pun,
saya nk jadi jodoh awk.
yang Tuhan dh tulus, sejak azali lg.
AMIN (:

saya mungkin bukan yg terbaik untuk awk. bukan jgk yg tercantik bg awk. tapi sy akn sentiasa ada di samping awk selagi saya bernafas dan kehadiran saya, ingin saling melengkapi, ingin mengisi setiap inci dalam hidup awak, setiap ruang yg awk rasa kosong, setiap rasa yg awk rasa sepi, buat awk rasa sempurna, buat awk rasa senang dan bahagia. (:

No comments:

Post a Comment